Monday, September 29, 2014

CPUV : Sime Darby LPGA 2014

SIME Darby LPGA 2014. Alhamdulillah, blog teman yang tak seberapa nie masih lagi mendapat tempat di Nuffnang. Ini adalah CPUV yang ke enam untuk bulan September 2014 nie.

SIME Darby LPGA 2014

SIME Darby LPGA 2014

Apa kah benda LPGA tu? LPGA tu ialah ringkasan untuk Ladies Professional Golf Association. Secara umumnya LPGA adalah sebuah sebuah organisasi Amerika untuk pemain golf profesional wanita yang beribu pejabat di Daytona Beach, Florida. LPGA menganjurkan siri kejohanan golf setiap minggu untuk pemain golf elit wanita dari seluruh dunia.

SIME Darby LPGA 2014

Di Malaysia, kejohanan LPGA ini di taja oleh SIME Darby dan buat pertama kalinya di anjurkan kejohanan ini di Malaysia pada October 2010. Tahun ini, LPGA akan berlangsung pada 9 hingga 12 October 2014. Juara bertahan LPGA ketika ini ialah Lexi Thompson dari United State of America.

Klik disini untuk like facebook SIME Darby LPGA.

mmm... tiba-tiba saja nak latih Aisar main golf :d

Mana lah tau, bila besar nanti Aisar boleh jadi pemain golf profesional macam Lexi Thompson tu. Sekarang nie pun dok main golf kat dalam IPad :d.

No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...