Friday, September 26, 2014

CPUV : Proton PCC @ Proton IRIZ

Proton IRIZ. Sebelum pelancarannya pada 24 September yang lepas, Proton IRIZ juga di kenali sebagai Proton PCC. Ini adalah CPUV Nuffnang yang ke tujuh untuk bulan September dan CPUV ke lapan untuk bulan October. Ada dua CPUV untuk Proton IRIZ nie dari Nuffnang. Syukur alhamdulillah.


Proton IRIZ

Proton IRIZ adalah kereta compact kedua yang di keluarkan oleh PROTON. Sebelum nie PROTON ada mengeluarkan Proton TIARA pada tahun 2000 sehingga di hentikan pengeluarannya pada tahun 2006. Untuk info lebih lanjut berkenaan Proton Tiara, kome boleh klik disini.

Proton IRIZ adalah strategy terbaru PROTON untuk bersaing dalam segment kereta compact di Malaysia yang ketika ini di kuasai oleh PRODUA melalui model MyVi. Klik disini untuk maklumat lebih lanjut berkenaan Proton IRIZ.


Proton IRIZ


Proton PCC

Dari segi reka bentuk, Proton IRIZ nampak biasa saja. Tapi spesifikasinya mengatasi kereta kompact yang lain. IRIZ di datangkan dengan dua varian injin iaitu 1.3 dan 1.6. Apa yang best pada Proton IRIZ? Untuk model 1.6 Premium CVT, Proton IRIS di lengkapi dengan Keyless Entry, PUSH START button, GPS, USB Charger, AIR BAG, rear view camera, Immobilizer, Day Time Running light dan 4G in car WIFI. Spesifikasi yang teman highlight kan di sini kebiasaannya terdapat pada kereta import.




Gambar ehsan themalaysianreserve.com

Memang mengujakan. Pada mereka yang memasang niat untuk memandu kereta baru, boleh la masukkan Proton IRIZ dalam senarai tu. Tak rugi memandunya.

Apa pun, terima kasih Nuffnang untuk CPUV Proton PCC nie.

No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...