Monday, July 19, 2021

Kisah seram di hospital

Kome pernah warded di hospital tak? Di sebabkan Covid-19 nie, ramai yang di jangkiti dan terpaksa di kuarantin di pusat kuarantin khas. Hospital pun dah tak mampu menampung bilangan pesakit Covid yang semakin hari semakin meningkat. Bagi diri teman sendiri, teman tak pernah lagi warded di hospital. Tapi, sebelum nie, teman memang selalu jugak la bermalam di ward hospital, meneman anak. Alhamdulillah, tak teman tak pernah lagi mengalami kejadian seram macam nie.

Dalam entry hari nie, teman nak memanjangkan perkongsian video dari TikTok nie. Mana lah tau kot kome pernah mengalami kejadian di hospital yang lebih menakutkan.


Credit to TikTok.


No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...