Tuesday, June 23, 2015

CPUV-CPUV Nuffnang yang berlalu pergi

June 2015 nie, teman agak sibuk juga. Beberapa CPUV Nuffnang berlalu ke status credit tanpa sempat untuk di buat entry khas untuknya. Apa pun, entry nie teman buat khas sebagai penghargaan kepada Nuffnang yang tidak putus-putus memberi CPUV kepada blog teman yang tidak seberapa nie. 

Ok, teman mulakan dengan CPUV - Cool Tea Product Awareness. Nie adalah CPUV ke dua untuk bulan June, 2015 dan CPUV yang ke 29 untuk tahun 2015 nie. Untuk CPUV - Cool Tea Product Awareness, blog teman diberikan 3 CPUV berganda.

Cool Tea Product Awareness


CPUV ke tiga pula adalah berkenaan e-Curve Doraemon. Teman tak pasti sangat CPUV nie berkenaan apa. Kalau dah namanya Doraemon nie dah tentu lah kartun tu kan. Ini adalah CPUV ke 30 untuk tahun 2015, dan blog teman di beri 2 CPUV untuk kempen e-Curve Doraemon nie.

e-Curve Doraemon

CPUV ke empat pula adalah berkenaan kempen Dumex Dugro. Blog teman telah diberikan dua CPUV sekali gus. CPUV ini menjadikan 31 CPUV untuk tahun 2015 nie.

Dumex Dugro

CPUV berikutnya adalah kempen Shell Helix 'Love My Engine'. Ini adalah CPUV ke lima untuk bulan June dan sekali gus menjadikan CPUV ke 32 untuk tahun 2015.

Shell Helix 'Love My Engine'



CPUV ke enam adalah CPUV Gemfive Starter pack menjadikan CPUV yang ke 33 untuk tahun 2015.

Gemfive Starter pack


CPUV terakhir yang berlalu pergi tanpa sebarang entry khas untuknya adalah CPUV untuk Tesco - Lebih Jimat. Ini adalah CPUV ke tujuh untuk bulan June dan menjadikan CPUV yang ke 34 untuk tahun 2015.

TESCO - Lebih Jimat


Apa pun terima kasih kepada Nuffnang yang masih lagi memberikan sokongan moral dengan pemberian CPUV kepada blog teman yang tidak seberapa nie. Kalau sempat dan ada kelapangan nanti, teman buat entry untuk CPUV terbaru dari Nuffnang.

1 comment :

  1. Terima kasih Nuffnang...kdg kesibukan mmg xsempat nak update..kdg datang melawat tanpa sempat tinggal komen...

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...