Wednesday, June 17, 2015

CPUV : RHB Lifestyle App

RHB Lifestyle App. Alhamdulillah... murah rezeki di bulan Jun ini bila dapat lagi CPUV berkenaan RHB Lifestyle App nie. CPUV terbaru ini adalah CPUV yang ke sembilan untuk bulan June 2015 dan menjadikan CPUV yang ke 36 untuk sepanjang tahun 2015 nie. Tapi itu lah, kadang-kadang tu sibuk dengan urusan kerja seharian. Tak sempat nak buat entry khas untuk CPUV tu.

RHB Lifestyle Privileges App

Ok, berbalik kepada CPUV terbaru ini, blog teman diberikan 3 CPUV sekali gus menjadikan 6 CPUV sedang berstatus ongoing di akaun Nuffnang. Ini adalah kempen untuk mempromosikan kemudahan terbaru yang di lancarkan oleh RHB. Kemudahan ini merupakan applikasi telefon pintar yang boleh di muat turun oleh penguna Android and IOS (iPhone). Klik disini untuk laman rasmi RHB Bank untuk promosi RHB Lifestyle Privileges App.

RHB Lifestyle App

Melalui applikasi RHB Lifestyle Privileges App, pelanggan akan dapat mengaccess akaun, mendapat maklumat berkenaan lokasi cawangan RHB Bank atau mesin ATM pada bila-bila masa sahaja. Bukan itu sahaja, sebagai pelanggan RHB dan penguna RHB Lifestyle Previleges App, anda akan berpeluang untuk mendapatkan kupon untuk membeli belah atau makan dan minum.

RHB Lifestyle App

RHB Lifestyle App

RHB Lifestyle App

RHB Lifestyle App


Tunggu apa lagi. Download lah applikasi ini di Google Play atau di Apple Store. Terima kasih Nuffnang untuk 3 CPUV nie.

No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...