Tuesday, March 31, 2015

CPUV : Perfecto Crisps Awareness

Perfecto Crisps Awareness.  Nie adalah CPUV ke 14 untuk tahun 2015. Sebelum nie, teman di beri CPUV ke 12 untuk kempen Brighter Smile, Better Confidence Blog Contest dan CPUV ke 13 untuk Sensodyne Campaign. Tapi, untuk kedua-CPUV nie, teman tak sempat nak buat entrynya dan sudah pun credit ke akaun. Sekejap sangat tempoh berdondang sayangnya.

Perfecto Crisps
Gambar ehsan Google.

CPUV

Ok, berbalik kepada CPUV ke 14 ianya adalah kempen Perfecto Crisps. Blog teman di beri 3 CPUV untuk iklan Perfecto Crisps Awareness nie. Apa sebenarnya Perfector Crisps nie? Perfecto Crisps nie adalah makanan snek ringan yang boleh di suaikan dengan makan lain seperti salad, spageti dan lain-lain mengikut kretiviti masing-masing. Sesuai sangat dengan tag line mereka "Where Flavours Come Alive".

Perfecto Crisps

Kalau kome menonto TV tu, pasti pernah melihat iklan Perfecto Crisps nie kaca TV kome tu. Sekarang nie pun Perfecto Crisps sedang giat rancak untuk mempromosikan product sneck mereka.


Video dari YouTube.

Macam sedap saja kan. Apa pun terima kasih pada Nuffnang untuk 3 CPUV nie. Harap, lepas nie dapat banyak lagi CPUV dari Nuffnang.

2 comments :

  1. perghh..pakcik kayo laa nihhh!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe... adalah sket... Doakan teman kaya... nanti leh membantu insan yang memerlukan...

      Delete

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...