Thursday, December 26, 2013

Petua : Untuk melebatkan rambut

Rambut bermasalah? Setengah mereka mengalami masalah rambut kusam serta tidak bermaya. Klik disini untuk membaca petuanya. Ada antara mereka pulak mengalami masalah rambut yang berapa nak lebat. Hari nie teman akan kongsikan petua melebatkan rambut.


Mudah sahaja untuk mengamalkan petua nie. Hanya gunakan minyak sapi saja. Ambil 3 sudu minyak sapi, kemudian lumurkan pada keseluruhan kulit kepala kome tu dan bungkus rambut dikepala dengan tuala kering. Biarkan semalaman.

Keesokkan harinya bilas rambut kome sehingga bersih. Amalkan dua kali seminggu.

Selamat mencuba!

7 comments :

  1. guna minyak sapi je? ceh, susah2 je aku beli shampoo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehe... shampoo kan gunanya untuk membersihkan rambut...

      Delete
  2. Petua yang berguna ini. saya pun nak lebatkan rambut juga.

    ReplyDelete
  3. ini petua nak melebatkan kan??bukan nak bagi cepat panjang??ke sama jer petuanya???hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lain la... lebat tu, untuk memperbanyakkan rambut bagi mereka yang kurang rambut... :)

      Delete
    2. 2x smggu ke 2mggu skali?

      Delete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...