Wednesday, February 18, 2015

CPUV : Maggi Kari - Curry Festival

Maggi Kari - Curry Festival. Ini adalah CPUV ke 5 dari Nuffnang untuk 2015 dan yang pertama untuk bulan February nie. Alhamdulillah, Nuffnang beri 3 CPUV sekali gus untuk blog teman yang tak seberapa nie.

Maggi Kari


Beberapa CPUV telah di kredit ke dalam akaun dan kini blog teman hanya 3 CPUV sedang rancak bermain di blg teman. Ketiga-tiga CPUV tu adalah dari Maggi Kari - Curry Festival.

Maggi Kari

Gambar ehsan Google.

Bila cerita pasal Maggi nie, teringat pulak masa dulu-dulu time masa duduk kat asrama. Boleh dikatakan ramai kawan-kawan jadi dealer Maggi termasuklah warden. Pasal maggi juga murid-murid kena denda sebab di kawasan asrama tidak dibenarkan mengunakan water heater untuk masak air panas. Kalau warden dapat tau, alamat di rampasnya la water heater tu.

Masa duduk asrama juga lah baru teman dengar kenduri maggi. Boleh dikatakan setiap hujung minggu, mesti ada yang buat kenduri maggi. Dan yang tidak boleh dilupa, masak maggi dalam baldi. Baldi tu jugalah di gunakan untuk membasuh basuh baju dan ke tandas. Perghh... itu yang bertambah sodap.

Apa pun, terima kasih pada Nuffnang sebab masih sudi memberi CPUV pada blog teman nie. mmm... tak kan satu je CPUV untuk February nie. Bagi lah lebih sket.

1 comment :

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...