Tuesday, February 24, 2015

CPUV : Mi Sedaap Krispi Digital

Mi Sedaap Krispi Digital nie adalah CPUV ke 6 untuk tahun 2015 dari Nuffnang. Alhamdulillah, blog teman yang tak seberapa nie masih lagi mendapat tempat untuk senarai iklan dari Nuffnang. Untuk CPUV ke 6 ini, blog teman di beri 3 CPUV sekali gus menjadikan 3 CPUV yang sedang rancak menabung ketika ini.

Mi Sedaap Krispi Digital


Actually, Mi Sedap Goreng Asli Flavor selalu berada dalam inventory barangan yang teman selalu beli setiap bulan. Kadang-kadang tu, bila bosan dan tak tahu nak makan apa, mee goreng segera nie lah yang selalu menjadi pilihan. Banyak lagi produk dari jenama Mi Sedaap nie. Kome boleh klik kat sini kalau nak tahu lebih lanjut. Ada juga resepi yang di kongsikan kat portal tu. Boleh download juga resepi tu. Klik kat sini kalau kome nak mencubanya.


Gambar ehsan portal Mi Sedaap.

Banyak juga contest yang di anjurkan oleh Mi Sedaap nie. Teman pun baru je tau. Untuk tahun 2015 nie, belum ada contest lagi. Tapi kalau kome follow blog Mi Sedaap, boleh la kome ikuti perkembangan mereka terkini. Sila lah like FB Mi Sedaap disini.

Apa pun, terima kasih pada Nuffnang atas kesudian mereka memberikan 3 CPUV nie.

No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...