Saturday, April 21, 2012

Buah Berangan Lemak Manis

Kalau kome-kome biasa lalu kat jalan Batu Arang - Puncak Alam, mesti jumpa gerai nie berhampiran Sunway Kayangan. Lebih tepat lagi, GPS koordinatenya kat bawah nie. Mana la tau, kalau ada sapa-sapa yang tiba-tiba mengidam nak makan buah berangan... boleh la beli kat sini... teman sendiri pun dah beberapa kali singgah beli buah berangan kat sini.

+3° 7' 35.31", +101° 31' 25.41"

Nie pulak koordinate Google Maps

3.126474, 101.523725


View Larger Map

cuba kome zoom Google Maps kat atas nie... nampak tak gerai buah berangan tu... jangan kome hantar bom, udah laa ye...


Terima kasih la pada blogger Danau Kasih. Baru teman tahu, macam nie rupa Buah Berangan yang diambil dari pokok.




Nie laa gerai yang jual buah berangan kat tepi jalan Batu Arang - Puncak Alam tu...



Lepas beli buah berangan tu, drive balik sambil berangan... sambil makan buah berangan... :D

1 comment :

  1. ohh..camtu rupenye buah berangan yg baru petik dari pokok, first time tgk ni, kagum sketika, heeeeee~

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...