Wednesday, August 6, 2014

CPUV : Air Asia Go - Korea On Sale

Pagi nie, teman saja la riki-riki akaun Nuffnang teman tu. Alhamdulillah, ada satu CPUV telah menempek di blog Ape Ke Hei nie. Nie adalah CPUV pertama untuk bulan August 2014 nie. CPUV nie adalah berkenaan promosi Air Asia untuk flight ke South Korea. South Korea merupakan negara kelahiran Samsung.



Untuk mereka yang fanatik terhadap product Samsung nie, boleh lah terbang kesana dengan Air Asia dan melawat ke bandar Samsung yang terletak Seoul. Klik disini kalau kome nak tahu sangat pasal Samsung Digital City.

Air Asia to Korea

Apa lagi yang best di South Korea nie? Ok, kome boleh klik disini untuk mengetahui tempat-tempat yang menarik semasa berkunjung ke South Korea.

Amat sesuailah bagi mereka yang merancang untuk melancong ke South Korea kerana mulai sekarang hingga 10 Ogos Air Asia Go menawarkan pakej ke Korea dengan harga dari RM999 termasuk tiket return flight + hotel + tax. Murahkan! Kejap sangat tempoh promosinya kan...

Now, every body can fly with Air Asia. Untuk maklumat lanjut, kome boleh lah layari ke AirAsiaGo.com.

3 comments :

  1. alhamdulillah.... rezeki..! :D tahniah sis...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah and tahniah bro...kalau ade duit lebih nanti, ke korea kita....hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...