Wednesday, October 16, 2019

Broadband percuma - UniFi Pay Nothing

Teman hendak memanjangkan berita best nie untuk penguna UniFi sedia ada. Untuk mereka yang berminat untuk melanggan pun boleh menikmati promosi nie sehingga hujung tahun 2019 nie kalau mereka melanggan dalam tempoh promosi nie.

Untuk pelanggan UniFi sedia ada, mereka hanya perlu renew contract UniFi mereka untuk tempoh 24 bulan atau 2 tahun. Apa kelebihan bila renew contract? Bila renew dan service masih dalam contract, modem and router akan di extend warranty oleh TM. Dan pelanggan juga dapat menikmati bayaran bulanan percuma sehingga 31 Desember, 2019. Kita dapat penjimatan dari membayar bil bulanan.

UniFi Pay Nothing

Best weeiii dapat unlimited broadband percuma nie. Bukan senang nak dapat promosi best macam nie. So, jangan lambat ye. Lagi cepat kome sign, lagi cepat dapat menikmati promosi broadband percuma nie. Promosi nie sehingga hujung tahun nie je.


So, jangan tunggu lama-lama. Nie antara pakage yang di tawarkan.


Pengalaman hiburan dan internet terbaik untuk semua orang di rumah. Klik disini untuk mendaftar pakage 300Mbps. Info pakage seperti di bawah.

UniFi 30Mbps Unlimited pack

Satu pelan jalur lebar untuk hiburan keluarga dan keperluan internet anda. Klik disini untuk mendaftar pakage 100Mbps + UniFi TV Media. Info pakage seperti di bawah.

UniFi 100Mbps + TV Bundle


Dapatkan pengalaman internet terbaik dengan data tanpa had di rumah. Klik disini untuk mendaftar pakage 30Mbps dengan data tanpa had. Info pakage seperti di bawah.

UniFi 30Mbps Unlimited Data
So, jangan tunggu lama ya. Segera mendaftar untuk mendaoat penjimatan nie terutama untuk pelanggan UniFi sedia ada.




6 comments :

  1. wahh..nice info.. boleh jenguk2 tawaran ni nti..:)

    ReplyDelete
  2. WoW! sangat berbaloi-baloi promosi ni

    ReplyDelete
  3. Boleh intai2 peluang ni.. jimat & berbaloi..

    ReplyDelete
  4. Wow, tawaran unifi yang sangat menarik

    ReplyDelete
  5. Tak dapat buat ni sebab masih streamyx. entah bila nak ada coverage unifi pun tak tahu lah. alangkah bagusnya kalau buat untuk streamyx pakej juga..huhu

    ReplyDelete
  6. unifi the best.. laju je sokmo.
    tu buat malas keluar rumah hahaha..

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...