Tuesday, June 25, 2019

Now we can

Musuh-musuh islam nie semakin licik pulak untuk menjahanamkan umat Islam. Harap sangat jangan ada umat Islam tak terpedaya dengan dakyah mereka ini. Boleh pulak dema mempromosikan produk mereka nie secara terbuka. Memang la produk terbaru mereka nie tanpa alkohol dan sasaran pelanggan mereka adalah non muslim. Klik disini untuk membaca berita penuh.



Kalau dah untuk non muslim saja, jangan la letak sebaris dengan produk-produk lain untuk semua golongan.



Apa pun, kita sebagai orang Islam, jangan la sesekali kita menyokong produk mereka nie ya, secara tak langsung kita menyokong perniagaan mereka yang terang-terang bertentangan dengan syiar Islam. Mungkin yang ramai disana tu lupa Heineken nie jual produk apa kot... Untuk refresh memori kome tu... nie teman sharekan info dari wikipidea berkenaan Heineken.



Produk nie dah mula masuk kat pasaraya... Now we can... Beringatlah kome wahai saudara-saudara ku sekalian... Janganlah kamu mudah sangat terpedaya dengan tipu helah ini yang terang-terang kita tahu apa statusnya... Boleh pulak produk nie di letak sebaris dengan produk minuman yang lain tu.

Now we can

Sama-sama la kita beringat dan mengingatkan sesama kita ya.


No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...