Wednesday, January 6, 2016

CPUV : Acer Predator 17 Launch Campaign

Acer Predator 17 Launch Campaign. Alhamdulillah, blog teman masih lagi mendapat tempat di Nuffnang. Ini adalah CPUV pertama untuk tahun 2016. Seperti yang umum mengetahuinya, Acer adalah antara jenama komputer yang terulung di dunia. Sebagai pembukaan tahun 2016, Acer telah melancarkan komputer terbaru mereka iaitu model siri Predator. Antara model yang di keluarkan dibawah siri Predator ialah Predator G6 & Predator G3 (untuk desktop) dengan tag line "unstoppable war machines", Predator 17 dan Predator 15 (untuk laptop) dengan tag line "stay cool under fire", Predator 8 (untuk tablet) dengan tag line "it's audiodacious".

Acer Predator 17


Kesemua model Acer Predator telah diperkasakan dengan cip pemprosessan 6th Gen Intel Core processor dan diperkukuhkan dengan graphic card terkini dari NVIDIA GeForce dan sound system dari SoundPound 4.2. Hebatkan. Untuk mereka yang gemarkan permainan komputer, ini adalah berita baik buat mereka.

Acer Predator 17 Launch Campaign

Untuk CPUV Acer Predator 17 ini, blog teman telah diberikan 3 CPUV sekali gus menjadikan 19 CPUV berstatus On Going. Alhamdulillah. Makin semangat teman untuk membuat entry posting tahun nie.

No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...