Friday, May 8, 2015

CPUV : Zurich Insurance 3 Point

Zurich Insurance. Ini adalah CPUV yang pertama untuk bulan May 2015 dan CPUV ke 22 untuk tahun 2015. Alhamdulillah, blog teman yang tak seberapa nie masih lagi mendapat tempat untuk iklan-iklan Nuffnang. Untuk iklan kali ini, Nuffnang memberikan 3 CPUV sekali gus menjadikan jumlah keseluruhan yang sedang berstatus ONGOING berjumlah 6 CPUV.


Sebelum ini, blog teman nie berikan CPUV 6 untuk bulan April dan yang ke 21 untuk 2015. CPUV itu adalah berkenaan DIGI Post Paid campaign. Disebabkan agak sibuk, teman tak sempat nak buat entry pasal CPUV tu. Tak apakan. Perkara yang lepas tak perlu di kenangkan.


Berbalik kepada CPUV pertama untuk bulan May ini. Kurang sangat maklumat tentang kempen Zurich Insurance 3 point nie. Apa pun untuk maklumat lanjut, kome boleh layari ke web site Zurich Insurance Malaysia atau like laman Facebook Zurich Insurance. Kalau nampak iklan Zurich Insurance tu, klik la yer kat ruangan iklan tu. Disana nanti, kome akan dapat maklumat lanjut berkenaan kempen Zurish Insurance 3 point nie.

Apa pun terima kasih pada Nuffnang untuk 3 CPUV nie. Harap dapat banyak lagi CPUV untuk bulan May nie.

2 comments :

  1. YA.. Dapat iklan zurich juga...

    ReplyDelete
  2. Follower ke #108, Follow back ya http://typepedia.blogspot.com/2015/05/synthesis-development-indonesia-developer-property.html

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...