Friday, May 8, 2015

CPUV : TomorrowLand

TomorrowLand. Ini adalah CPUV ke dua untuk bulan May 2015 dan merupakan CPUV yang ke 23 untuk tahun 2015. Syukran, alhamdulillah blog teman masih lagi diberi kepercayaan untuk memaparkan iklan-iklan Nuffnang. Untuk CPUV ke dua ini, pihak Nuffnang telah memberikan 3 CPUV sekaligus menjadikan 9 CPUV sedang rancak berlegar di ruang iklan Nuffnang.

TomorrowLand

Actually, TomorrowLand nie adalah sebuah filem terbitan Walt Disney Pictures yang bergenre sains fiksyen. Teman ada menonton iklan filem nie semasa pergi menonton filem Avengers Age of Ultron hari tu. Macam best jer filem nie. Mmm... ada ke sesiapa yang sudi nak belanja teman tengok wayang nie? Pelakon utama filem nie ialah George Clooney. Untuk peminat George Clooney mesti tidak akan ketinggalan menonton filem nie. Kali terakhir teman menonton filem lakonan George Clooney di panggung masa filem Gravity.

TomorrowLand - Movie

Kalau ada masa nanti, teman cadang pegi menonton filem TomorrowLand nie dengan family. Apa pun, terima kasih pada Nuffnang untuk tiga CPUV nie. Harap dapat banyak lagi CPUV untuk bulan May nie.

1 comment :

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...