Monday, August 15, 2016

Memancing di kawasan larangan

Ada sepasang suami isteri pergi memancing di satu pulau.. tidak lama kemudian si suami ingin berehat, lalu si isteri pergi bersendirian dengan speed boat di tempat yang dilarang memancing itu dan secara kebetulan didatangi oleh pengawal tempat itu...

Belayar

Gambar ehsan Google.

Pengawal: Selamat pagi puan

Isteri: Selamat pagi

Pengawal: Tahukah puan tempat ini dilarang memancing..?

Isteri: Ya saya tau...

Pengawal: Kalau begitu saya akan menangkap puan, kerana puan memancing di tempat yang terlarang.

Isteri: Apa masalahnya..? Apakah ada tanda-tanda bahawa saya mahu memancing..?

Pengawal: Itukan puan ada bawa alatnya untuk memancing...

Isteri: Kalau begitu, saya juga akan melaporkan awak kepada pihak berkuasa...

Pengawal: Puan mahu laporkan saya tentang apa..?

Isteri: Saya akan melaporkan awak mahu merogol saya..

Pengawal: Adakah tanda-tanda bahawa saya mahu merogol puan..? Menyentuh pun tidak

Isteri: Tapi awak bawa alatnya...

Pengawal: ?????????????????
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

3 comments :

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...