Monday, October 13, 2014

Typing error

Lately nie banyak pulak typing error... Last weekend, AbQary Kids ada menganjurkan Program Family Reading Combo. So Aisar di jempur sertai program nie. Di akhir program, dah lah dia sijil ke 2 dari AbQary untuk kecemerlangan dalam membaca. Cuma kali, readingnya dalam bahasa inggeris la pulak.

Teman tak sempat pun tengok cert dia tu. Semasa on the way balik tu, dalam kereta dia sibuk membaca sijilnya tu.

Aisar   : Papa... Perpustaan Awan tu apa?
Papa   : Mana ada perpustakaan awan? Cuba baca betul? Aisar kan dah pandai membaca...

AbQary Kidz - Sungai Buluh

Sampai kat rumah, teman pulak belek sijil tu... hehehe... betul lah apa yang Aisar tanya tu...

Macam mana la teacher AbQary nie... CEO yang menurunkan tanda tangan tu, tak baca sijil tu ker atau pun... :d mmm... malas nak cakap...

Masa dok belek-belek, whatsapp group message, dapat pulak gambar nie... Lagi teruk type nie... Kali nie typo error kat TV3 pulak... Melibatkan pemimpin negara pulak tu... Atau mereka memang saja buat macam nie...

Typo error kat TV3

Malaysia ada Perdana Menteri baru agaknya... :d

3 comments :

  1. alahai mudanya pm kita kan kan :)

    ReplyDelete
  2. hak hak hak... ade dpt tak yg spasang kembar menerima segulung Ijazah spatotnye, tp jadi perkataan jenazah, malu ar...kuar tv tettttt.. heeeee~ ade lagi kapal selam jadi kapal seram, tu dlm paper, bila baca mmg kelakar la, kadang org tak pasankan kesilapan.. agak2 kene buang keje tak org tu,heee~

    ReplyDelete
  3. glamer jap mamat tu jadi pm . bkn senang nak dapat tu ... heh heh

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...