Tuesday, March 17, 2020

Apa dosa teman...

Al kisah Movement Control Order (MCO). Semalam teman pegi tadika nak nolong register anak sedare masuk kat situ... teman pun jumpa le cikgu nye... di ajak nye duduk kat meja nak ngisi borang... dah isi borang cikgu mintak gambor cucu nak tampei kat borang... teman pun keluorkan le gambo dari poket baju... masa itu juga ada orang bagi salam pada cikgu dia pun teruih noleh kat orang tu... gambor yg teman pegang tetibe tiup dek kipas angin elok je jatuh bawah meja dekat kaki cikgu tertutup dgn kain nye... teman pun kabo le kat cikgu... "cikgu buleh ke angkat kain kejap??... teman nak ngambik gambo"... tak pasei-pasei ditempelennye teman... cikgu maki teman "orang tua gatei"...

salah ke teman ni... Apa dosa teman...???, cer kabo!!!

Gambar di bawah meja



No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...