Wednesday, July 22, 2015

CPUV-CPUV Nuffnang di bulan Ramadhan yang berlalu pergi

June 2015 nie memang teman agak sibuk. Tambahan pula di bulan Ramadhan al-Mubarak. Sibuk memanjang jer. Nak buat entry pun tak sempat. Apa tah lagi entry khas yang di buat untuk CPUV Nuffnang. Banyak juga la CPUV yang tak sempat di buat entrynya, dah pun credit ke akaun Nuffnang teman.

CPUV - uMobile Blogger Ambassador

Teman mulakan dengan CPUV uMobile Blogger Ambassador. Ini adalah CPUV yang ke 8 untuk June 2015 dan juga CPUV yang ke 35 untuk tahun 2015 nie. Untuk CPUV nie, blog teman diberi 3 CPUV berganda sekali gus menceriakan akaun Nuffnang teman untuk bulan June.

CPUV - Resort World Sentosa - Hotel


CPUV ke dua adalah CPUV Resort World Sentosa Hotel. Ini adalah CPUV ke 9 untuk June 2015 dan CPUV ke 36 untuk 2015. Untuk CPUV nie, blog teman diberikan 3 CPUV berganda.

CPUV - Nando's Sedap Sangat Ke

CPUV ke tiga adalah CPUV Nando's Sedap Sangat Ke. Ini adalah CPUV ke 10 untuk bulan June dan CPUV ke 37 untuk tahun 2015. Blog teman diberikan 3 CPUV berganda untuk iklan Nuffnang nie. Lama juga teman tak makan-makan di Nando's.

CPUV - OLDTOWN White Coffee

CPUV berikutnya adalah berkenaan Old Town White Coffee. CPUV ini adalah yang 11 untuk bulan June, sekali gus menjadikan CPUV ke 38 untuk tahun 2015. Untuk CPUV nie, Nuffnang memberikan 3 CPUV berganda yang memeriahkan lagi akaun Nuffnang teman.

CPUV - Shell Helix "Love My Engine"

CPUV terakhir adalah kempen Shell Helix "Love My Engine". Ini ialah CPUV ke 12 untuk bulan June dan CPUV ke 39 untuk tahun 2015. Teman memang penguna setia petrol Shell Helix dan sebelum nie pun teman gunakan minyak hitam Shell Helix full synthetic untuk mendapatkan performance yang mantap.

Apa pun setakat nie, nie la CPUV yang teman tak sempat nak buat entry dedikasi yang dah di credit kan akaun Nuffnang teman. Kalau sempat nanti, teman buat entry CPUV terbaru dari Nuffnang.

Apa pun, terima kasih pada Nuffnang yang tidak putus-putus memberikan CPUV untuk blog teman yang tidak seberapa ini.

No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...