Thursday, July 10, 2014

Petua : Untuk menyegarkan tubuh dan kekal langsing

Kebanyakkan wanita mengimpikan tubuh yang langsing. Berat yang berlebihan juga merupakan mimpi buruk bagi kebanyakkan wanita. Betul tak kenyataan ini? Kalau tak mengaku, tak apa la. Dalam entry nie, teman kongsikan satu petua untuk kekal langsing dan sentiasa segar.


Gambar ehsan Google.


Mudah je caranya. Tak susah mana pun. Kome hanya perlu dapatkan sebuku asam jawa kemudian ramaskan bersama segelas air. Selepas itu, simpan didalam peti sejuk. Jus asam jawa ini boleh dijadikan sebagai minuman selepas makan tengahari atau pun selepas makan malam. Amalkannya setiap hari.

Kome akan dapati tubuh kome semakin segar bertenaga dan semakin langsing. Ok, selamat mencuba.

5 comments :

  1. Perkongsian yang berguna. Terima kasih atas perkongsian ini akak.

    ReplyDelete
  2. boleh cuba nanti nie...tapi kalau nk minum tu, ntah apa rasanya nnt...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. ohhh... kalau tukar asam jawa kepada lemon boleh tak? :D masam jugek kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh jer... biasanya kalau kat cafe, teman order lemon + madu je...
      Air suam + hirisan lemon + madu... Ok apa...

      Delete
  4. oh ye ke.. InshaAllah nnt nak amalkan lah! heeee~

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...