Monday, July 2, 2012

Durian Merah

Hari nie, teman nak sharekan satu jenis durian yang agak lain dari lain... Kebiasaannya, isi during berwarna kuning keemasan... tetapi, durian ini, isinya berwarna merah...


Durinya pun agak pelikkan... Tak tahulah, macam mana rasanya... Boleh ke di makan... ???

5 comments :

  1. kalo de depan makan, saya makan je, hahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehe... mesti awak nie peminat durian...

      Delete
  2. Haishhh nam mkn pun tkut..huhuhu..

    **salam pkenalan n dh linkkan kt blog untuk senang nk terjah lagi..kihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apenya nak di takutkan...

      **salam perkenalan juga dari teman**

      Terima kasih jadi follower blog yang tak seberapa nie... teman pun dah follow blog awak juga...

      Delete
  3. blh tak pm saya kat fb pasal rawatan tu?

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...