Friday, August 9, 2019

Dalam tasik ada pulau, dalam pulau ada lagi tasik

Pelik tapi benar. Tahukah kome ada satu tempat dalam dunia nie, di sebuah negara, terdapat sebuah tasik. Di dalam tasik tersebut ada sebuah pulau dan dalam pulau tu ada tasik lagi? Negara tersebut ialah Filipina ada satu tempat nie yang agak pening kalau baca, kena betul-betul baru faham. Dalam tasik ada pulau, dalam pulau ada lagi tasik, dan tasik tu ada lagi pulau kecik yang dinamakan sebagai Vulcan Point. Pelik tapi benar. Itulah tanda-tanda kebesaran Allah bagi mereka-mereka yang berfikir.

Untuk mereka-mereka yang gemar mengembara, mungkin tempat ini kome boleh masukkan dalam senarai tempat-tempat untuk kome kunjungi nanti. Kalau tak berkesempatan tu, kome boleh juga jelajah pulau tu di sini. Kalau tak puas lagi, klik kat sini juga untuk jelajah secara virtual.





Inilah antara tanda-tanda kebesaran Allah s.w.t bagi mereka-mereka yang berfikir. Apa macam, ada sesiapa tak yang berminat untuk melawat tempat nie?


3 comments :

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...