Friday, December 11, 2015

Kapal Terbang tersadai

Biasanya kita kereta je yang tersadai dan terbiar di tepi jalan atau kat lorong-lorong di kedai tu. Rupanya, kapal terbang pun ada juga yang tersadai dan siapa tuan punya pun tidak dapat di kesan. Klik disini untuk membaca artikel dari Berita Harian. Kos parking kat KLIA pun tak ada sapa yang nak bayar.

Kapal Terbang tersadai

Gambar ehsan BH

Kalau tak ada sapa yang menuntut, apa kata ambik je kapal terbang tu. Repair, upgrade sket mana yang patut. Lepas tu bagi kat Najib. Tak payah la dia beli kapal terbang baru. Dah jimat perbelanjaan kerajaan. Duit yang ada tu, boleh lah di gunakan untuk bayar hutang yang semakin menimbun tu. At least, kapal terbang tu idak lah jadi besi buruk yang menyakitkan mata di KLIA yang hebat itu.

6 comments :

  1. mcm mana boleh tak tahu sape ye...pelik sgt ni..

    ReplyDelete
  2. Betul juga tu. Ada baiknya dan ianya tidak membazir.

    ReplyDelete
  3. Betul juga tu. Ada baiknya dan ianya tidak membazir.

    ReplyDelete
  4. Kalau boleh guna repair balik, kalau tak boleh guna. jual timbang kati je.. ;)

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...