Friday, November 28, 2014

Wordless : 28 November, 2014

Area Shah Alam, hujan lebat nampaknya petang nie...

Hujan di waktu petang

6 comments :

  1. tgk awan tu.. gelap je.. haahahaa.. konfem la ujan lebat kan...

    ReplyDelete
  2. Oh.. hari kejadian, saya balik awal jadi tak sempat nak berhadapan dengan hujan lebat tersebut.

    ReplyDelete
  3. Ada gaya nak hujan lebat jika cuaca macam ni.

    ReplyDelete
  4. view mmg cantik...kalau ada latihan kebakaran ni..gigil kaki nak turun.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fire drill... biasa jer... 15 minit dah boleh sampai kat ground floor... kalau tak jem kat tengah-tengah tu, lagi cepat boleh sampai kat ground floor...

      Delete
  5. Eh eh Shah Alam <3 Hehe biasalah tu, sekarang ni asyik nak hujan je kann

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...