Friday, March 23, 2018

Tips untuk berhenti merokok

Kalau hendak seribu daya. Pokok pangkalnya, semuanya bermula dengan diri kita sendiri. Berhentilah dari menghisap rokok. Ikuti perkongsian dari Ustaz Hussein Ye berkenaan rokok.



Sebelum menghisap rokok tu, perhatikan lah anak-anak kita. Sanggupkah kita biarkan anak-anak kita di racun oleh udara yang tercemar?


2 comments :

  1. perokok dan penghidu asa rokok, dua dua membawa padah kan. so eloklah perokok ni cari alternatif untuk stop merokok. bukan dia sorg je bahaya. orang lain yang hidu pun bahaya juga. thanks sharing sis

    ReplyDelete
  2. azam yg kuat, In shaa Allah, boleh berjaya...ramai kecundang bila kawan2 offer rokok free..huhu..

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...