Tuesday, February 21, 2017

Restoran #Bikin Panas

Bikin Panas. Ada jugak ye nama Restoran #Bikin Panas nie. Jangan makan yang dihidangkan sejuk, udah le. Teman nampak restoran nie masa jalan-jalan di kawasan Puncak Alam Fasa 2. Saja nak buat entry pasal nama restoran nie yang agak unik, bagi teman laa...


Kalau nak tau lebih lanjut pasal Restoran #Bikin Panas nie, kome log in la ke laman FB mereka...


Setakat nie, teman masih tak berkesempatan lagi untuk mencuba hidangan di restoran nie. Bila check kat FB restoran nie... nampak macam menarik je menu yang di hidangkan... Ada masa nanti, teman terjah ke sini. Untuk entry hari nie, teman kongsikan pintu depan restoran nie dulu πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‹.


2 comments :

  1. hahahha....kalau makanan dihidangkan sejuk...kena tukar nama kedai laa...

    ReplyDelete
  2. #jgnBikinPanas udah.. Hehe..
    Inshallah servis kt sini.. Tak sempat kerusi panas, customer dah dpt.. Kui. Kui..dijemput Tuan menjamu selera disini ye..

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...