Monday, February 13, 2017

Apa ada di sebalik ayam?

Apa ada di sebalik perkataan 'ayam'? Sebelum nie teman tak terfikir pun pasal nie. Kebetulan, hari sabtu lepas teman ke kedai untuk membeli ayam. Biasa la kan, harga ayam sekarang pun dah makin mahal... macam entry BN hari tu... tak ada lagi dah barang yang tak naik harganya...

Ayam 
Gambar ehsan Google.

Berbalik pada kisah ayam tadi, teman sebenarnya bukan la nak cerita pasal ayam. Tapi saja nak cerita pasal sign board harga ayam nie. Ok, bila tengok sign board kat bawah nie... ok la, semua akan dapat membaca harga ayam yang di jual. Nie harga ayam pada 11 February, 2017.


Harga ayam

Cuba baca pulak sign board yang sama di bawah nie. Pasti semua dapat membaca perkataan 'Maya' 🤗. Macam mana teman ambik gambar nie? Haaa... teman ambik gambar nie melalui cermin side mirror... ini lah hasil nya...


Maya

Melalui cermin, perkataan ayam tu bertukar menjadi Maya... 🤗

No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...