Thursday, December 29, 2016

Petua : Untuk melebatkan rambut dan lambat beruban

Masalah rambut yang nipis dan tumbuh jarang. Ada setengah-setengan golongan mempunyai masalah pertumbuhan rambut. Rambut yang lebat boleh menjadi aset kepada penampilan anda untuk nampak cantik dan segak. Untuk entry hari ini, teman akan kongsikan satu petua untuk melebatkan rambut malah boleh melambatkan rambut beruban.

Rambut nipis dan jarang 
Gambar ehsan Google.

Biasanya, setelah membuat teh serbuk teh tersebut dibuang begitu sahaja. Kome perlu dapatkan serbuk teh yang telah digunakan itu. Ambil serbuk tersebut, dan rendamkannya. Setiap pagi, ketika hendak mandi basahkanlah rambut tersebut dengan air rendaman hampas teh. Urut kulit kepala dengan hampas teh tersebut. Kemudian, bilas dan mandi lah seperti biasa. Lakukan petua ini sekerap mungkin. Selain rambut menjadi hitam berkilat dan lembut, cara ini juga dapat melambatkan rambut tersebut beruban.

Selamat mencuba.

1 comment :

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...