Sunday, September 18, 2016

Kuliah : Gangguan Jin di rumah.

Entry hari ini hanya sekadar berkongsi satu klip video berkenaan gangguan Jin dalam segmen Tanya Ustaz di TV9, berkenaan dengan gangguan jin. Antara tanda-tanda kena gangguan jin ialah :
  1. Ternampak kelibat melintas.
  2. Rumah flat / apartment / rumah bertingkat - malam-malam bunyi orang main guli, malam-malam bunyi orang mengalih kerusi atau meja, malam-malam terdengar orang menumbuk lesung batu dan sebagainya.
Itu tandanya rumah itu sudah dihuni jin laknatullah. Teman sendiri pun pernah mengalami situasi ini semasa menginap di sebuah hotel di utara Semenanjunt Malaysia. Kome boleh klik disini untuk membaca kisah tersebut.



Apabila kita mengalami masalah sebegini, bagaimana hendak kita mengatasinya? Amalkan dengan membaca doa ini.

Doa penghalau jin 

Doa ini membawa maksud seperti berikut :

"Wahai Ifrit / golongan Jin, aku peringatkan kepada kamu dengan sumpah yang dibuat dengan Nabi Sulaiman, kamu keluar dan nyah dari rumah aku. Dan aku peringatkan juga kepada kamu jangan sesekali kamu menyakiti ahli rumah ini."

No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...