Saturday, May 28, 2016

Char Kuey Teow Iman

Char Kuey Teow Iman nie agak popular juga di Alor Setar. Teman pun baru je tau pasal Char Kuey Teow Iman masa mencari tempat makan di Alor Setar. Sebelum check in kat Hotel Fuller, teman singgah dulu kat Char Kuey Teow Iman nie. Selain dari Char Kuey Teow, ada jugak masakan panas yang lain seperti nasi goreng, mee goreng dan lain-lain.

Char Kuey Teow Iman

Kedai nie di tepi jalan je... Serius, teman sendiri pun tak pasti yang mana satu kedainya... di sekitar situ semuanya jual Char Kuey Teow Iman...

Char Kuey Teow Iman

Char Kuey Teow Iman

Char Kuey Teow Iman

Disebabkan banyak review pasal Char Kuey Teow Iman nie, teman pun nak cuba rasa. Teman pesan Char Kuey Teow Iman special. Apa yang special nya... untuk hidangan special nie, ada tambahan telur mata. Itu je rupanya. Ingatkan apa lah yang special sangat tu.

Char Kuey Teow Iman


Habis sudah sepinggan Char Kuey Teow... well, secara jujurnya memang sedap. Patut lah ramai yang bagi tau kalau pergi Alor Setar, mesti cuba makan Char Kuew Teow Iman. Next time, kalau berkunjung ke Alor Setar lagi, pasti teman singgah makan kat sini lagi.

No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...