Monday, January 11, 2016

CPUV : Welcome to Shell Campaign

Welcome to Shell Campaign. Dapat lagi CPUV dari Nuffnang untuk bulan Januari, 2016. Ini adalah CPUV yang ke tiga berkenaan Shell Campaign. CPUV terbaru ini menjadikan 15 CPUV berstatus On Going. Setakat ini, teman tak nampak iklan berkenaan Shell Promotion nie muncul di blog teman.

Shell Helix promotion

Nuffnang CPUV

Promotion Shell yang terbaru ini adalah bersempena perayaan Tahun Baru Cina yang akan di sambut tak lama lagi. Penguna bertuah akan menerima hadiah berupa wang tunai sebanyak RM888 apabila membuat pembelian Shell Helix. Kunjungi portal rasmi Shell untuk maklumat lanjut.

Shell FuelSave Diesel Euro 5

Terbaru, Shell telah memperkenalkan Shell FuelSave Diesel Euro 5. Ia direka untuk penjimatan yang maksimum kepada injin yang diperkuasakan oleh diesel. Bertambah power dan jimat lagi la bila pam petrol atau diesel di Shell. Singgah dulu di Shell Select untuk membeli barangan keperluan anda sebelum meneruskan perjalanan dan dapat mata ganjaran bonus link anda di Shell Select.

Shell Select Store

Gambar ehsan Google.

3 comments :

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...