Tuesday, October 20, 2015

Pasang hazard light sambil main handphone

Teman terserempak dengan pemandu wanita nie pada 9 October, 2015 lepas. Masa tu teman baru je keluar dari plaza tol Rawang di persimpangan lebuhraya NKVE menghala ke lebuhraya Guthrie. Teman berada lorong paling kiri sekali. Tetiba ada satu kereta MyVi nie memotong kereta teman. Biasalah kan. Cuma yang bestnya, minah nie drive sambil main handphone. Lepas tu, siap bagi hazard light lagi. Akai ada ker? :)


video


hehehehe... teman pun sama juga... tapi, untuk perkongsian nie... teman buat jugak la... Apa pun, jangan tiru aksi ini ye.

2 comments :

  1. Kena berjaga-jaga memandu musim jerebu ni.

    ReplyDelete
  2. Sebaiknya memandu dengan berhemah pada musim jerebu macam sekarang.

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...