Thursday, September 10, 2015

Petua : Masalah saluran jantung tersumbat

Sayangi jantung anda dengan tidak merokok dan amalkan gaya hidup yang sihat dan selalu bersenam. Dua bulan sudah sahabat teman telah selamat menjalani pembedahan pintasan jantung atau angiografi / bypass. Minggu sudah pula, office mate teman pula telah disahkan dua dari tiga saluran jantungnya tersumbat. Actually, petua ini di kongsikan beliau.

Arteri


Ini adalah rawatan alternative yang boleh di ambil jika tidak mahu melalui pilihan akhir iaitu pembedahan pintasan jantung. Jika melalui carian Google, ramuan ini sebenarnya di cipta oleh seorang doktor bernama Vaid Sahab di Auyerveda.

Penawar Jantung tersumbat


Ramuan tu teman kongsikan di sini;

  • Air perahan lemon - 1 cawan
  • Cuka apple - 1 cawan
  • Air halia - 1 cawan
  • Air bawang putih - (7 ulas bawang putih + air suam)


Didihkan keempat-empat bahan di atas selama 40 minit. Kemudian sejukkan. Setelah sejuk campurkan 3 cawan madu lebah (asli). Kacau sehingga sebati. Masukkan didalam botol kaca dan simpan didalam peti sejuk.

Gambar sebelum pengambilan

Arteri tersumbat - Sebelum

Gambar selepas pengambilan

Arteri tersumbat - Selepas

Gambar ehsan Google.

Cara pengambilan.
Minum campuran ini sebanyak 3 sudu besar (sudu makan) semasa perut kosong. Amalkan selama sebulan bagi mereka yang telah disahkan mengalami masalah jantung tersumbat.

Boleh juga di jadikan amalan sebagai langkah pencegahan. Nak mudah beli je kat kedai. Jus ini telah pun di komercialkan. Klik kat sini untuk under online atau ke laman FB mereka disini.

1 comment :

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...