Tuesday, May 26, 2015

CPUV : Maxis OnePlus One

Maxis OnePlus One. Alhamdulillah, dapat lagi CPUV dari Nuffnang untuk bulan nie. Ini adalah CPUV yang ke lima untuk bulan May menjadikan CPUV yang 26 untuk sepanjang 2015 nie. Kali ini, blog teman yang tak seberapa ini diberikan 3 CPUV berganda menjadikan 9 CPUV berstatus On Going di akaun Nuffnang.

Maxis OnePlus One


CPUV Maxis OnePlus One nie adalah kempen terbaru dari Maxis. OnePlus One ini adalah jenama smart phone terbaru yang telah memasuki pasaran Malaysia sejak April lalu. Menurut portal Lowyat, Maxis telah diberi hak exclusive untuk memasarkan produk terbaru OnePlus One tersebut di Malaysia.

OnePlus One Smart Phone

Mengikut harga pasaran di Malaysia OnePlus One smart phone ini ditetapkan pada RM1,199. Tetapi, menerusi pakej Maxis OnePlus One, penguna hanya perlu membayar RM599 dan RM128 setiap bulan dengan kontrak perjanjian selama 2 tahun. Untuk maklumat lebih lanjut, sila layari portal Maxis disini.

Maxis OnePlus One package

Kalau kome nak tahu spesifikasi OnePlus One phone, boleh klik disini untuk ke portal GSMArena. OnePlus One phone ini mengunakan platform Android OS, v4.4.2 (KitKat), upgradable to v4.4.4 (KitKat) jangka hayat bateri yang mengkagumkan. Pasti ramai yang teruja untuk memilikinya.

Battery Life Benchmarks

Apa pun, terima kasih pada Nuffnang untuk 3 CPUV ini. Teman harap, ini bukanlah CPUV terakhir untuk bulan May. Harap-harap, ada lagi la CPUV sebelum beralih ke bulan Jun nanti.

3 comments :

  1. tahniah. saya pun dapat CPUV walaupun income masih sen Alhamdulillah tetap rezeki.

    ReplyDelete
  2. Ziarah malam salam ukhuwah dari INDONESIA..

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...