Thursday, May 28, 2015

CPUV : Colgate 360 Charcoal Gold Toothbrush

Colgate 360 Charcoal Gold Toothbrush. Alhamdulillah, dapat lagi CPUV dari Nuffnang. Ini adalah CPUV ke 6 untuk bulan May dan CPUV yang ke 27 untuk sepanjang tahun 2015 nie. Untuk CPUV yang terbaru nie, Nuffnang berikan CPUV berganda sekali gus menjadikan 12 CPUV berstatus On Going di akaun Nuffnang.

Colgate 360 Charcoal Gold Toothbrush


Ini adalah produk terbaru Colgate dari series Colgate 360 toothbrush. Ada peraduan juga sempena pelancaran produk terbaru nie. Klik kat sini kalau kome hendak menyertainya dan jawab 3 soalan mudah. Kome mungkin berpeluang untuk memenangi antara hadiah utamanya yang berupa ketulan emas. Apa pun kenalah beli dulu Colgate 360 Charcoal Gold Toothbrush nie dulu dan simpan resit sebagai bukti pembelian.


Kebetulan teman pun bercadang untuk membeli berus gigi baru... masa on the way balik ke rumah, teman singgah sekejap di Gurdian... beli Colgate 360 Charcoal Gold Toothbrush.


Colgate 360 Charcoal Gold Toothbrush

Apa pun, terima kasih pada Nuffnang untuk 3 CPUV nie. Mungkin ini adalah CPUV terakhir untuk bulan May. Untuk bulan June nanti, harap dapat banyak lagi CPUV.

1 comment :

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...