Friday, April 3, 2015

CPUV : Chipsmore 25th Anniversary

Chipsmore. Alhamdulillah, nie CPUV Nuffnang pertama untuk April 2015. CPUV nie adalah berkenaan kempen Chipsmore bersempena ulang tahunnya yang ke 25 dan blog teman di beri 3 CPUV sekali gus menjadikan 15 CPUV yang sedang rancak di ruang iklan Nuffnang blog teman nie. Ini adalah CPUV ke 16 untuk 2015.

Chipsmore 25th Anniversary

Chipsmore original

Sebenarnya banyak kenangan teman bersama Chipsmore nie. Dulu, masa stay kat hostel masa study dulu, biskut chipsmore nie la yang menjadi teman di waktu malam. Sambil study, sambil makan chipsmore. Cicah pulak dengan air milo. Pergghhh... memang bercoklat betul la... tetiba loceng untuk berkumpul berbunyi... tak sempat nak simpan biskut chipsmore tu... tinggal je kat meja study... Bila masuk bilik semula... biskut chipsmore teman tu dah hilang... waaaaaa.... tu lah satu-satu kenangan bersama chipsmore masa study dulu... kejap ada... kejap tak ada...

Chipsmore 25th Anniversary

Apa pun, kejap sangat rasanya. Tak tahu pulak teman biskut chipsmore dah menyambut birthdaynya yang ke 25. So, happy birthday Chipsmore. April is month of Chipsmore. Lama dah bawak chipsmore kat office. mmm... need to consider that.


Chipsmore 25th Anniversary

Any way, kalau kome nak tahu kisah chipsmore biskut yang sangat owwsome nie, sila la klik sini untuk ke web site rasmi Chipsmore. Mana la tahu, kome mungkin antara pemenang yang bertuah untuk memiliki hadiah wang tunai yang di tawarkan tu.

Untuk Nuffnang, thanks so much for the 3 CPUV and "Love you so much".

No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...