Thursday, December 18, 2014

Petua : Melebatkan bulu kening

Macam mana nak lebatkan bulu kening? Kecantikkan seseorang itu bermula pada wajahnya. Sebab itulah kaum wanita amat menitik berat mengenai kecantikan, terutamanya kecantikan wajah kerana wajah yang pertama dipandang orang apabila berjumpa. Salah satu bahagian yang menjadi tumpuan pengubahsuaian bagi kaum hawa ini ialah kening. 

Bulu kening

Gambar ehsan Google.

Bulu kening yang menarik menambah seri pada wajah. Tapi ada juga orang yang cukur bulu keningnya, kemudian lukis dan bentukkan sendiri dengan pen. Biasanya kaum wanita jer yang buat macam nie.

Setiap wanita inginkan bulu kening yang cantik dan tersusun tanpa dicukur. Dalam entry hari nie, teman akan kongsikan satu petua macam mana nak jadi bulu kening cantik dan tersusun tanpa dicukur. Mudah saja petua nie.

Pokok Lidah Buaya

Gambar ehsan Google.

Ambil daun lidah buaya ramaskan hingga melekit dan sapukan dikening pada setiap malam. Jadikan ini amalan. Insyaallah, kome akan mendapat bulu kening yang lebat, cantik dan tersusun rapi.

Selamat mencuba!

1 comment :

  1. ooo..pakai lidah buaya ekk..tapi kening saya dah sedia lebat..hahahah...

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...