Monday, November 3, 2014

CPUV : Mah Sing - Avenue Street Mall

Mah Sing - Avenue Street Mall. Nie adalah CPUV dari Nuffnang yang pertama untuk bulan November nie. Alhamdulillah, blog teman yang tak seberapa nie masih lagi mendapat tempat di Nuffnang. Teman pun tak berapa tahu sangat Mah Sing - Avenue Street Mall nie. Biasanya bila dengar nama Mah Sing nie selalunya berkaitan developer. Dapat 3 CPUV sekali dari Nuffnang.

CPUV - Mah Sing Avenue Street Mall

Avenue Street Mall merupakan antara projek yang di bangunkan oleh kumpulan Mah Sing. Untuk maklumat lebih lanjut, kome boleh klik disini. Teman banyak sangat info berkenaan projek Avenue Street Mall yang di bangunkan oleh kumpulan Mah Sing nie. Tapi berdasar maklumat yang ada mungkin Mah Sing juga mengikut jejak langkah SP Setia Group yang membangunkan kawasan perumahan perniagaan seperti Setia Alam and Setia City Mall yang lengkap hypermall dan pusat hiburan seperti TGV dan GSC.

Mah Sing - Avenue Street Mall

1 comment :

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...