Monday, October 6, 2014

CPUV : SME Micro Finance

SME Micro Finance. Ini adalah CPUV ke sepuluh dari Nuffnang. Syukur alhamdulillah, blog apakehei nie masih lagi mendapat sedikit ruang dari Nuffnang. Untuk CPUV SME Micro Finance, blog teman telah di beri tiga CPUV yang sama yang ketika ini sedang rancak berdendang di header blog teman.

SME Micro FInance - Maybank

Apa sebenarnya SME Micro Finance nie? Ok, SME Micro Finance nie sebenarnya untuk pembiayaan perniagaan mikro. Jika kome sekarang nie bercadang untuk memulakan perniagaan kecil-kecilan atau mikro, atau pun sedang menjalankan perniagaan jenis ini dan memerlukan suntikan modal untuk merancakkan perniagaan. Mereka bukan saja memberi bantuan kewangan, tetapi juga memberi sokongan dan bimbingan perniagaan.

CPUV - SME Micro Finance

Ini adalah antara inisiatif pihak kerajaan melalui agensi-agensi berkaitan yang menyertai program ini. Kome boleh klik disini untuk mendapatkan info bank yang menyertai program ini.

Perlu di ingat, bantuan pinjaman ini adalah bertujuan untuk perniagaan dan bukannya untuk tujuan pembiayaan peribadi.

Apa pun, terima kasih pada Nuffnang yang masih sudi memberikan CPUV yang ketika ini berstatus ONGOING berjumlah 15 CPUV kesemuanya.

4 comments :

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...