Thursday, September 4, 2014

Petua : Untuk mengempiskan perut

Macam mana nak mengempiskan perut? Kalau perut tu dah boroi, susah juga dan perlukan komitment yang tinggi untuk mengempiskan perut tu. Nasib baik nie tak ada masalah perut buncit atau perut boroi nie. Tapi ada juga yang mengatakan lelaki perut boroi nie tanda bahagia. Sejauh mana kenyataan ini, entahlah. Tapi apa yang teman tahu, bahagia tidak terletak di perut, tetapi bergantung individu itu sendiri.

sexy perut boroi

Gambar ehsan Google.

Ok, berbalik kepada cara atau petua untuk mengempiskan perut. Petua ini sangat mudah untuk di amalkan. Bahan utama yang di perlukan hanyalah minyak zaitun. Apa yang perlu di buat hanyalah dengan mencampurkan sebanyak 2 sudu makan minyak zaiton ke dalam setiap masakkan yang berminyak, bersantan, atau berkolestrol tinggi seperti daging kambing, lembu, kerbau, udang dan sebagainya.


Gambar ehsan Google.

Dengan kaedah ini, semua lemak akan menjadi sisa tanpa di serap ke dalam badan. Ini boleh menghilangkan perut buncit, lemak serta mengatasi masalah berat badan.

Sebelum ini, teman ada membuat beberapa entry berkenaan petua untuk mengempiskan perut. Kome boleh lah klik disini untuk membacanya.

2 comments :

  1. x istiqamah buat sesuatu..mcm mana nak kurus...huhuhuhu..cara pantas..terkena kaw² caj dengan sykt pelangsingan terkenal...cara tradisional....buat x buat...

    ReplyDelete
  2. Byk tu khasiat minyak zaitun ni kan.. kalo masak gune minyak zaitun lagi baguih kan...

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...