Tuesday, August 5, 2014

Duit raya dari Nuffnang

Bila balik bercuti panjang, mesti lah lama tak periksa peti suratkan. So, sampai je kat rumah dari kampung balik berhari raya, teman terus check peti surat. Wah banyak betul surat dalam peti nie walau pun baru seminggu je teman bercuti. Dalam banyak-banyak sampul surat tu, yang paling best sekali bila dapat sampul surat dari Nuffnang. Ada cek kat dalam tu. Teman cash out hujung bulan Jun hari tuh. Ngam-ngam sampai hujung bulan July. So, kira macam duit raya juga lah nie. Walau pun sikit jer, at least menjadi penyuntik semangat untuk terus berkarya di alam maya walau pun tujuan nya bukan untuk mencari duit tapi lebih kepada keseronokkan berkongsi pengalaman dan ilmu di sanping mendapat kawan baru.

Cek Nuffnang

Nie adalah hasil tuaian pertama untuk tahun 2014 nie. Apa pun, terima kasih Nuffnang, terima kasih kepada semua follower dan pengkomen blog teman yang tak seberapa nie. 

11 comments :

  1. alhamdulillah..rezeki raya..sikit xpe...sapa nak bagikan..

    ReplyDelete
  2. Alhamdullilah dapat duit raya.Leh cover duit yang kurang masa raya.

    ReplyDelete
  3. waah...! dah menuai dahh...! syukurrr... :D

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah...Nuffang takde bagi lebih skit ke??hahahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Bro, teman nie bukan akak laa

      Delete
    2. hahahaha..kena buat entry khas ni asyik tersilap je....

      Delete
    3. Molek juga idea itu... Nanti teman pertimbangkan...

      Delete

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...