Wednesday, July 23, 2014

Diskaun tol semasa Hari Raya

Start hari ini bermulalah diskaun untuk penguna lebuhraya. Macam teman, hari-hari gunakan lebuhraya ELITE. 30% diskaun jer... at least, jimatlah sket untuk sehari dua nie. Teman kongsikan jadual rebate / diskaun tu disini.

Kadar rebate dan diskaun highway di hari raya


Kome bila balik raya nyee...? Idok bakor lemang ke raya tahun nie? Ok la. Kome semua, hati-hati drive tu... Jangan drive macam bawa kereta racing pulak. Nanti tak beraya kome. Lagi satu, jangan pulak drive kat lorong kecemasan tu. Nanti tak pasai-pasai kena saman :d.

4 comments :

  1. rasanya dulu² b4 raya ada diskaun..sekarang hari raya baru bagi diskaun...xdapat la merasa diskaun...

    ReplyDelete
  2. jimat juge le ye sesape yg berkenaan..
    mcm saye ni idok le berkenaan sbbnye
    kje dlm kmpung sndiri je hehe =P

    ReplyDelete
  3. kita buat ketupat kat kl jerrr... :D

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah...ada gak diskaun untuk mereka yang nak pulang ke kampung..aku tak merasa sangat sebab aku #TeamRayaKL hahahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...