Monday, June 23, 2014

Wordless : Tanjong Harapan, Klang


Tanjong Harapan, Klang

Tanjong Harapan, Klang

Tanjong Harapan, Klang

5 comments :

  1. cantik views kat sini kan :)

    **kalau nak pergi kuala gandah tu, kalau dari KL lalu hiway LPT menuju ke Lanchang..
    keluar dari tol Lanchang nanti memang akan ada signboard ke Kuala Gandah ni, tak silap akak lepas bayar tol tu nanti kat simpang keluar hiway belok kanan, jalan terus jer, dia lalu kawasan kampung la..
    ada dua tempat boleh melawat, mula-mula akan jumpa deerland belah kanan...depan lagi akan ada pusat konservasi gajah tu..
    sekarang ni orang dah ada GPS, senang guna GPS jer kan :)

    ReplyDelete
  2. idah selalu datang malam kat sini... tak tengok waktu siang pun... :)

    ReplyDelete
  3. agak2 kalau lepak sini, harapan boleh tercapai tak??hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. dah lama tak ke sini. dulu rajin la layan sunset kat sini...

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...