Wednesday, September 25, 2013

Pusat snooker di Saujana Utama Sungai Buluh

Macam mana lah orang yang buat perniagaan pusat snooker di Saujana Utama Sungai Buluh nie boleh merancang nak bukak pusat snooker disini. Tapi teman harapkan tidak la tempat nie menjadi penyumbang kepada aktiviti-aktiviti yang tidak bermoral.



3 comments :

  1. kat rawang pun dah ada..huwaaaaaa

    ReplyDelete
  2. macam cendawan lepas hujan pula ada di mana-mana..

    ReplyDelete
  3. aku pernah main snooker kat sg buluh lepas spm dulu..murah giler siot kat sana..2.80 jer sejam..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...