Wednesday, August 7, 2013

Bibik on Wheels

Anda perlukan pembantu rumah? Time nak raya-raya nie, mesti ramai yang sedang sibuk membersihkan rumah, menukar langsir dan sebagainya. Dengan kata lain, segala kerja berkenaan pembersihan mereka boleh lakukan. Bila dah letih tu, mesti terfikir alangkah bagusnya kalau ada orang yang sudi membantu. Nak ada pembantu rumah, mahal la pulak nak bayar gajinya setiap bulan.

Teman ada solusinya. Tapi bukan lah free. Mesti lah kena bayar. Kalau kome perlukan pembantu rumah bagi membersihkan kediaman kome boleh lah contact nombor dalam gambar nie. Bibik on Wheels dengan tag line "Your Cleaning Solution". Klik disini untuk ke laman Facebook mereka. Jom like perkhidmatan mereka.

Anda boleh menghubungi mereka di nombor dibawah;

+6012-240 3400
+6017-882 5112

atau email mereka di BibikOnWheels@yahoo.com


Perkhidmatan mereka semakin mendapat tempat di kalangan masyarakat.

Nak berpindah ke rumah baru? Bolehlah ambil perkhidmatan mereka untuk membasuh rumah serta memotong rumput tu. Buat masa Bibik On Wheels hanya beroperasi di kawasan Shah Alam dan kawasan sekitarnya sahaja.

No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...