Thursday, July 25, 2013

Petua : Macam mana nak misai lebat

Hari ini, teman nak kongsikan satu petua untuk orang lelaki. Orang lelaki nie ada yang suka menyimpan misai. Kalau misai dia tu lebat, tak apa la jugak. Nie macam misai kucing jer. Macam misai apek dalam cerita Sarjan Hassan tu :d

Gambar ehsan : Google

Ada diantara lelaki yang gemar memiliki misai, janggut dan juga jambang. Bila misai tak lebat, mula macam-macam di taruk untuk lebat. Tapi, idak juga lebatnya. Apa pun, teman harap petua nie dapat membantu.

Kalau nak praktikkan petua nie, mudah sahaja. Untuk merangsang pertumbuhan misai, janggut dan jambang, sapukan sahaja putih telur di kawasan tersebut. Amalkan setiap malam sebelum tidur selama seminggu berturut-turut. Pasti ia akan tumbuh dengan lebatnya.

1 comment :

  1. euwww.. geli la.. ni pun leh gak jadi petua kan... mmg ade pompuan yg taste dia kat lelaki misai tebal, ular sawa, heeee~

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...