Sunday, July 21, 2013

Perisa Pondan berjenama Star

Dah hampir nak beraya nie, tentu ramai yang dah mula membuat kuih dan biskut raya. Mana yang memilih untuk membeli, mungkin menunggu di saat akhir untuk mendapatkan harga yang terbaik.

Untuk mereka yang memilih untuk membuat sendiri biskut raya tu, mungkin sekarang nie tengah sibuk membeli bahan-bahan untuk membuat biskut dan kek. Mungkin ini antara bahan yang akan di beli. Sebelum beli tu, kena lah baca labelnya, tarikh luput serta status halalnya. Jangan la main beli jer.

Nanti tersalah salah beli. Nampak je sama, tapi tak serupa. Macam perisa dibawah nie...


Agak-agaknya lah perisa nie sesuai untuk dibuat kuih atau biskut apa ye...?

Pondan

2 comments :

  1. hahaha nama kek pun boleh tuka. kek pondan >_<'

    ReplyDelete
  2. hahahhahaaahahahahahahaa betul kata eva tu!

    ReplyDelete

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...