Saturday, May 4, 2013

Saya pilih mengundi.

Timbang-timbangkan... Fikir bulat-bulat...


5 Mei nanti tentukan pilihan anda. Yang pasti, insyallah teman akan mengundi... Apa pilihan yang ada yer... teman mahukan pemimpin yang berkaliber, ada pendirian dan wawasan, yang mampu memimpin negara kearah yang lebih baik lagi. Teman tidak mahu pemimpin yang rendah akhlaknya, cakap tak serupa bikin. So, bila dah sort out... apa pilihan yang tinggal... mmm... undikan RAHSIA... mana boleh bagi tau...


Jom tengok ikrar Pakatan Rakyat... Nie teman dapat masa depa datang ke rumah... tiga parti nie, diatas pentas nampak macam seia sekata... tapi mimpi lain-lain... sampaikan bertanding sesama sendiri... apa ke hei tu... itu, belum lagi nak tentukan sapa yang jadi PM... teman tak yakin... Isu yang simple pun depa dok bertelagah... pendirian pun tak tetap... kejap cakap macam nie... kemudian tukar pulak... so, kemana pejuangan asalnya... entah laa...








Lain kali lah... Bagaimana pula dengan ini...




Bagaimana pula dengan calon pilihan bebas dan parti-parti yang tak popular nie...





Yang pasti roket nie tiada dalam senarai...



Apa yang tak kena denga sekarang... Teman lihat ada kesungguhan untuk menjadi lebih baik lagi. Nak tukar... mmm.... LAIN KALI LAH...

No comments :

Post a Comment

Ada robot tak??? Sudi-sudikanlah tinggalkan komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...