Tuesday, February 5, 2013

Unik : Penyepit kain BATMAN

Apa macam, ada yang berminat untuk memiliki penyepit kain nie tak... Unik dan kreatif kan...


Gambar ehsan : Google

Macam mana nak belinya... mmm... kome boleh dapatkannya di sini. Harganya cuma USD6.57 dan pembelian USD25 keatas akan mendapat penghantaran percuma.

4 comments :

  1. wah..batman skunk dah jaga tepi kain orang???hehehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  2. siyes comel!!! hahaha! and thanks for the link! nak gi usha sekarang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahah... Ok la tu... tapi teman rasa macam tak berbaloi beli penyepit kain tu... harganya je dah USD6.57 = MYR20.30

      Kalau beli kat Giant, tak sampai RM15 pun harganya... :d

      Delete

Ada robot tak??? Setiap komen yang di tinggalkan disini akan di kunjung balas ke blog tuan-tuan sebagai tanda terima kasih... Sudi-sudilah tinggalkan komen kome kat sini ye... Terima kasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...